element

Biz Kimiz

2006'nın son çeyreğinde, Selçuk Üniversitesi kampüsünde ilk kod satırlarını yazdığımız TourMax projesini, 2007 baharında İzmir'deki bir acente ofisinde hayata geçirdik. İlk başlarda bulut tabanlı bir sistem olarak tasarlanan ve 2010'a kadar bu şekilde hizmet veren TourMax, hızla seyahat acentelerinin tercihi haline geldi. Bu süreçte, başladığımız acenteler arasında halen iş birliği içinde olduğumuz ortaklarımız da bulunuyor.

Ancak, zamanla müşterilerimizin beklentileri ve teknoloji trendleri değişmeye başladı. Masaüstü programlarının daha fazla talep görmesiyle birlikte, TourMax'in sadece bulut tabanlı olması bazı müşterilerde yanlış bir algı oluşturmaya başladı. Bu nedenle, TourMax'in masaüstü versiyonu olan TourMax Back Office'u geliştirmeye karar verdik. Bu yeni program sayesinde, müşterilerimizin işlerini daha verimli bir şekilde yönetmelerine olanak tanıdık ve hem satışlarını hem de memnuniyetlerini artırdık.

AGENCY

TourMax İle Kullanıcı Dostu Yönetim Sistemi Edinin

0

+

Yıllık Tecrübe

0

+

Teslim Edilen Proje

0

+

Uzman Ekip Lideri

0

+

Dilde Hizmet

Kurumsal Bilgiler

Firma Adı Vergi Dairesi Vergi Numarası Mersis No Adres Telefon
WOX Teknoloji Menderes V.D. 1854845 879845 İzmir +90 (850) 241 94 64
element

Öne Çıkan Farklar

  • Bulut santral ve çağrı merkezi entegrasyonunun dahili olarak çalışacak şekilde kurgulanması sebebiyle çağrı merkezine gelen çağrılarda müşteri kartı sistemiyle arayan müşterinin daha önce hangi tesiste rezervasyon yaptığı yada yeni müşteriyse yeni müşteri kartı tanımlayarak sonraki aramalarını segmente edebilmektedir. Bu sayede çağrı merkezi personeli müşteri üzerinde hakimiyet sağlayabilecek ve çağrı yönetiminde zorlanmayacaktır.
  • Çağrı merkezi gereksinimleri olan gelen aramayı cevaplama dış arama yapma (klasik dış arama, tek tıklamayla dış arama, çıkış numarası seçerek dış arama), temsilci istatistikleri gösterme ve kayıt altına alma (gelen/giden çağrı sayısı, görüşme yapılan süre, mola süreleri vb), temsilci durum değiştirme (hazır, mola, yemek, toplantı vb) ve diğer pek çok çağrı merkezi işlemlerini aynı ekran üzerinden farklı bir sayfaya geçmeden yapılabilmektedir.
  • Otomatik segmentleme ve aktarım sistemi sayesinde müşterinin tüm talep ve rezervasyonlardaki cirolarına göre segmentlere ayırarak, bu segmentlerden gelecek çağrıları doğru çağrı merkezi personeline aktarım özelliği bulunmaktadır.
  • Çağrı sonu otomatik analiz sistemi ile olumsuz kapanan kayıtların belirlenmesi ve neden satışa dönmediğinin tespiti ile performans yönetimi yapılması adına idari personeli bilgilendirir. İdari personel isterse söz konusu çağrıyı anlık olarak dinleyebilir çağrılarda kullanılmaması gereken hatalı sözcük, hitap şekilleri ve soluk ses tonu tespitlerini yapabilir ve bunu performans bildirim aracı ile ilgili satış temsilcisinin aylık kpi tablosuna kayıt edebilir. İdari personelin talep etmesi halinde çağrı kaydının 'Ses Deşifre' özelliği ile yazıya çevrilmesini sağlayabilir.
  • Gelen tüm satış taleplerinde ilgili talebin sonuç durumuna göre: olumlu ise bir sonraki talebi için ekstra fayda sağayacak (sonraki rezervasyonlarında geçerli indirim, kupon kodu vb.) bilgilendirme sms/e-postası gönderimi, kararsız talepler için ise satışı tetikleyecek (kısıtlı ve son stoklar olduğu bilgisi, talebi sonuçlandırırsa elde edeceği avantajlar bilgisi vb) bilgilendirme sms/e-postası gönderimi, olumsuz talepler için ise o anki rezervasyonda geçerli fayda sağlayabilecek (tüketicinin fikrini değiştirebilecek stratejilerde aksiyon ve hatırlatmalar) bilgilendirme sms/e-postası gönderimi sağlayarak tüketicinin son çağrı durumuna göre sistem tarafında belirlenmiş sürelerde otomatize gönderimler yapılabilmektedir. Bu sayede gelen çağrılardan en yüksek oranda satışa dönme avantajı yaratılabilmektedir.
  • Ürün içerisinde satışa hazır halde binlerce tesise ait özellikler, fotoğraflar, oda tipleri, konseptler hazır olarak gelmektedir. Bu sayede kullanmaya başlayan firmalar ilgili tesisleri satmak istediklerinde herhangi bir operasyonel hazırlık yapmadan direkt olarak sistemi kullanmaya başlayabilmektedirler
  • Tamamen komplike bir yapı olması sayesinde çağrı merkezi istatistikleri, dijital reklam maliyetleri, finans - kârlılık yönetimi konularını birleştirerek tek bir dashborad üzerinden görüntüleyebilme, performans analizi, finans - kârlılık analizi gibi kritik tüm analizleri yöneticilere kolayca ve çok hızlı bir şekilde sunabilme imkanı vermektedir.
  • Rezervasyon adımları, ödeme adımları, tesis ödemeleri / konfirme ekranlarında işlem adımlarını azaltarak diğer yazılımların daha fazla tıklama sayısı, zaman ve iş gücü harcayarak yaptığı işlemleri “stepless” adını verdiğimiz yapı ile çok daha kısa sürede çok daha az efor ve zaman harcayarak yapabilinmektedir. Stepless olarak adlandırdığımız sistem ile tüm ekranların tasarımı onu kullanacak personellerin yaptığı geri bildirimlere göre yeniden inşa edilmiş ve sonrasında ısı haritası testleriyle ekranların pratikliği ölçümlenerek karar kılınılması ile kesinleştirilmiş bir yapıda tasarlanmıştır
  • PriceBrain olarak adlandırdığımız sistemimiz ile tesislerin tüm fiyat kurgularına göre fiyat ve aksiyon girişlerinin yapılması sağlanmaktadır. Bu özelliğimiz ile piyasadaki hiçbir rakibimizde olmayan bir gücü elimizde bulundurmaktayız. Nedeni ise her tesis kendine göre farklı kurguda fiyatlandırmalar yapabilmektedir ve diğer yazılımlarda bu fiyatları girebilmek için operasyon birimindeki personeller genellikle tarih aralıklarını günlere bölerek her gün için tek tek fiyat girme zorunluluğunda kalırlar. Buda bir sezon fiyatı girerken bazı durumlarda bir ayı kapsayan tüm günler için ayrı ayrı fiyat girişi yapmasını gerektirir. PriceBrain'de ise birkaç tıklamayla istenen tüm kurgular tanımlanabilmektedir.
  • Gelişmiş fiyat hesaplama ve rezervasyon sistemi sayesinde alt acentelik, sistem acenteliği, bayilik yada xml/api ile gelen fiyatların tamamı tek bir rezervasyon sayfasından görülebilmektedir ve yapılan rezervasyonlarda hem dahili rezervasyon sistemine kaydetmekte hemde entegratör tarafına ilgili rezervasyonu iletmektedir. Bu sayede bayilik yada farklı sistemden satılan ürünler için ayrı sayfalara gidilmesine ve işlem yapılmasına gereksinim duyulmamaktadır.
  • İnsan kaynakları modülü ile tüm personellerin vardiyasını yapabilir, hakedişlerini hesaplayabilir, çalışma sürelerini yada eksik sürelerini görüntüleyebilir, izin sistemi ile personel izinlerini yönetebilir, giriş/çıkış saatlerini raporlayabilir ve mesaisine geç kalan personelleri kayıt altına alabilir, tekerrür eden geç kalma durumlarında ilgili personelin sisteme girişini kısıtlayıp yöneticisine otomatik yönlendirerek aksiyon alınması sağlanabilinmektedir.
  • Kullanıcı durumları özelliği ile hangi personelin yazılımın ne hangi sayfasında işlem yaptığını gerçek zamanlı olarak görülebilmektedir. Bu ekrandan bir satış personelinin hangi tesis için görüşmede olduğunu, görüşmesini yaptığı çağrı için işlemin hangi aşamasında olduğu (yeni rezervasyon, fiyat verme, rezervasyon girişi, ödeme alma vb) gibi detaylar anlık takip edilebilinmektedir. Ek olarak ilgili personelin o gün içinde gerçekleştirdiği performansına ait özet kpi bilgiside gösterilebilmektedir.
  • İşlem geçmişi özelliği ile tüm personellerin yaptığı alınmakta işlemler kayıt altına ve detaylı gösterimi yapılabilinmektedir
  • Sağlık turizmi alanı için özel olarak tasarlanmış modül ile hasta kaydı oluşturabilir, oluşturulan hastalar için çeşitli hasta kartlarına tedaviler atayabilir, bu kartlara hastanın istediği kriterlere uygun uçuş planları oluşturabilir ve yine hastanın tercihine göre tüm segmentlerde tesislerden konaklama planları eklenebilmektedir. Hasta kartına uçuş ve konaklama opsiyonları istendiği takdirde sistem tarafından otomatik fiyatlandırma ile eklenebilmekte istenirsede manuel olarak eklenebilinmektedir. Bir hasta için aynı zamana yada farklı zamanlara birden çok hasta kartı oluşturabilir.
  • Sisteme girişi yapılan her hasta için otomatik oluşturulan kullanıcı bilgileri ile hasta sisteme giriş yaparak tüm bilgilerini, planlanmış tedavilerini, konaklama ve uçuş işlemlerini görebilir yada güncelleme talebi oluşturabilmektedir. Belge gönderimi ile kendinden istenen belgeleri gönderebilir yada doktor tarafından yazılan reçeteleri ve raporları kendi dilinde görüntüleyebilir.
  • Sistem oluşturulan tüm planlar için arkada tarafta bir kordinasyon sistemi ile planları takip eder ve plan tarihi yaklaşan hastaya ve operasyonu yürütecek olan firma çalışanlarına/doktoruna otomatik bildirimler yaparak hata payını minimuma indirebilmektedir
  • Piyasadaki sağlık turizmi için üretilmiş tüm yazılımlar birden farklı ekranı kullanarak bir çalışma mantığı yürütmektedirler. Yani ürünlerinde hasta bilgilerini almaktalar, konaklama, uçuş ve transfer için ayrı ayrı sistemlere geçerek işlem ve ödeme yapılmakta buradan aldıkları rezervasyon ve pnr kodlarını manuel olarak elle kendi sistemlerine yazarak ilerlemektedirler. Ürünümüzde ise sağlık turizmi modülünü seyahat acentesi sistemine tamamiyle entegre ettiğimizden konaklama ve ulaşım operasyonları için fiyat, müsaitlik, rezervasyon, değişiklik ve tesis/entegratör ödemelerini yapma işlemlerinide otomatize bir şekilde gerçekleştirebilmektedir. Bu sayede hastanelerin/kliniklerin/doktorların en çok sorun yaşadığı tüm bu süreçler tek platform çözümümüzle basit bir şekilde gerçekleştirilebilinmektedir.
  • Sağlık turizmi tarafında hasta ile doktor/danışman arasında görüntülü görüşme yapabilme özelliği bulunmaktadır. Doktor yada hasta talebine göre iki taraf içinde görüntülü görüşme oluşturma talebi yapılabilinmektedir ve yapılan bu görüşmeler hasta kartına eklenebilmektedir.
  • Sağlık turizmi için gelen hastalara ön görüşme sonrası tüm dillerde istenilen döviz cinsinde fiyat teklifi gönderilebilmekte ve tüm dillerde ödeme alabilme alt yapısı sunulabilmektedir.
  • Tüm bankalar için sanal pos sistemleri hazır gelmektedir ve sihirbzları kolay kurulum ile banka tarafından sağlanan entegrasyon bilgileri (işyeri kodu, 3d şifresi vb.) girilerek birkaç dakika içinde ödeme alacak alt yapı kurulabilmektedir
  • Gelir İdaresi Başkanlığı standartlarına uygun e-Fatura ve e-Arşiv sistemleriyle Fatura tam entegresyon sağlanmıştır. Faturalar otomatik olarak kesilir bu sayede operasyonel olarak yükün hafifletilmesi ve zaman/iş gücünden tasarruf edilmesi sağlanmaktadır. Ayrıca faturalar sistem tarafından kesildiği için kullanıcı kaynaklı hatalı fatura kesme gibi süreç hatalarıda ortadan kalkacaktır.
  • Entegrasyon sayesinde gelen fatura takibi yapılabilmektedir ve birimine otomatik bildirim gönderebilmektedir. muhasebe Ek olarak mutabakat işlemleride yine aynı ekrandan gerçekleştirilebilmektedir
  • Sistem ödeme takibinide gerçekleştirmekedir. Bu nedenle ödeme yaklaşan ödemeler tarihi için belirlenen gün kadar öncesinde ve ödeme son tarihinde finans birimine otomatik bildirimler gönderebilmekte ve dashboard ekranlarında bunları görüntüleyebilmektedir.